شاید این سوال شما هم باشه که برای یادگیری خیاطی باید از کجا و چطور شروع کنم ؟

برای شروع خیاطی باید از دوره نازک دوز که  دوره مبتدی هست میبایست یادگیری خیاطی رو شروع کنید .در این دوره با آموزش الگوی دامن بر اساس متد مولر پیشرفته که ساده ترین الگو لباس هست شروع میکنیم .بعد از رسم الگو دامن نکات برش و دوخت دامن راسته و یا خمره ای رو آموزش میبینید .

در دوره نازک دوز هنرجویان زیر نظر مربی دوختها رو در کلاس انجام میدهند تا کاملا با نکات دوختی آشنا بشن.

بعد از اینکه با دوختهای ابتدایی آشنا شدید آموزشهای بعدی شامل الگو سازی و مدلسازی و برش و دوخت مدلهای دیگه ای از دامن هاست . که میتونید سرفصل کامل دامن ها رو از اینجا ببینید .

بعد از دامن ها نوبت به آموزش الگو بالاتنه مولر پیشرفته میرسه .  با یادگیری الگوی بالاتنه و الگو آستین و یقه ها و برش های مختلف توانایی دوخت انواع شومیز  و مانتو . پیراهن رو خواهید داشت .

بعد از گذراندن دوره نازک دوز میتونم مدرک دریافت کنم ؟

بعد از اتمام دوره نازک دوز میتونید در دو مرحله  آزمون فنی و حرفه ای که شامل آزمون تئوری و آزمون عملی میشه شرکت کنید و مدرک رسمی با کد بین المللی  از سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت کنید .

بعد از اتمام دوره نازک دوز در کدام دوره میتونم شرکت کنم ؟

بعد از اتمام دوره مبتدی خیاطی میتونید در دوره های پیشرفته تر خیاطی شرکت کنید و دوختهای حرفه ای آموزش ببینید .

دوره های پیشرفته خیاطی شامل چه دوره هایی میشه ؟

دوره های پیشرفته و حرفه ای دوخت شامل دوره های :

   شما میتونید هرکدوم از دوره های تخصصی دوخت رو بنا به نیازتون انتخاب کنید و بعد از گذراندن دوره نازک دوز در دوره پیشرفته شرکت کنید و بعد از پایان هر کدوم از دوره ها مدرک رسمی و معتبر از سازمان فنی و حرفه ای دریافت کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      Clicky